Η ψυχολογία του αρνιού

γράφει ο/η/το Κωνσταντίνος
ανήκει στην κατηγορία: ,

Μου δίνεται μια εξαιρετική ευκαιρία να ανοίξω θρησκευτική κουβέντα και να γίνει κόλαση! 3000 σχόλια σε μια μέρα και τέτοια! Δε θα το κάνω όμως και ο λόγος είναι ότι δε θέλω να σας χαλάσω το Πασχαλινό Πνεύμα! Δέχομαι (για χάρη της μέρας και μόνο για σήμερα), λοιπόν, ότι ο Χρηστός γεννήθηκε, έζησε, έπαθε, πέθανε και αναστήθηκε! Δεν ξέρω τι μέρος του λόγου ήταν, αλλά αν ζούσε σήμερα, θα ήταν ο καλύτερος manager ever!

Αδέρφια, η μέρα που περιμέναμε, έφτασε! Μεγάλο Σάββατο (εμένα μου φάνηκε ότι είχε ίδιο μέγεθος με τα υπόλοιπα!), καθώς πλησιάζει η ώρα της Ανάστασης, μαζί της έρχεται και η ώρα που θα τελειώσει η νηστεία. Η διαδικασία καθαρισμού του σώματος, πριν τον καθαρισμό της ψυχής με τη Θεία Κοινωνία. Μεταξύ μας, όμως, τι νηστεία ήταν αυτή που κάναμε όλη τη Βδομάδα; Κάθε βράδυ κρασάκι, καλαμαράκι, σουπιά, χταποδάκι και αστακουδάκια στο Βενεράτο (πληροφοριακά, στο Βενεράτο δεν πιάνουν τα κινητά!!!). Το πόσο καθάρισε το σώμα μας μετά από αυτό το μαραθώνιο κατανάλωσης μαλακίων, είναι άλλο θέμα. Καταλήγω στο ότι υπάρχει τεράστιο κενό στο εθιμικό πλαίσιο της νηστείας. Και τώρα που πέθανε ο Χριστόδουλος, άντε να το μαζέψουνε!
Παρεμπιπτόντως, άκουγα σε μια εκπομπή, ένα παπά που έλεγε ότι στις Γραφές, πουθενά δεν προβλέπεται νηστεία για όλη τη Μεγάλη Βδομάδα, εκτός από τη Μεγάλη Παρασκευή. Αναρωτιέμαι, λοιπόν, μήπως το έθιμο της νηστείας είναι κατασκεύασμα της νοσηρής επιθυμίας απανταχού ιδιοκτητών ουζομεζεδωπωλείων αλλά και εμπόρων οσπρίων, κηπευτικών και μαλακίων (που είναι και "φωτιά") να κερδοσκοπήσουν. Αυτό το σενάριο, τώρα που το σκέφτομαι, μου ταιριάζει καλύτερα!

Το θέμα όμως δεν είναι αυτό. Από τις 12 και μετά, ένας πακτωλός χοληστερινούχων και παχυντικών εδεσμάτων θα παρελάσει στο τραπέζι μας. Τέτοιες μέρες όμως, δε μπορείς να μη φας; Δίαιτα, από Δευτέρα! Όχι του Πάσχα. Την άλλη, την επομένη της Κυριακής του Θωμά. Ο καθένας ακολουθεί τις συνήθειες της οικογένειας του! Συκώτι, καλτσούνια, κανένα αβγουλάκι και λοιπά!
Κοινός παράγοντας όλων, όμως, είναι το αρνί την Κυριακή του Πάσχα. Το πανηγύρι αρχίζει από νωρίς με άτακτες επιθέσεις στην ξεροψημένη πέτσα και συνεχίζεται με τις πλέον στρατηγικά οργανωμένες μάχες με το που το αρνί θα καταλήξει στις πιατέλες! Μέχρι να φτάσεις στο σημείο να απλώσεις το χέρι σου πάνω στο ερίφιο, μεσολαβεί ένα χρονικό διάστημα! Η απορία μου, λοιπόν, είναι: "Τι σκέφτεται, ή τι θα σκεφτόταν το αρνί σ' αυτό το διάστημα; Ποιά θα ήταν η ψυχολογία του;".
Ετοιμαστείτε για χιουμοράκι! Ο πλέον αρμόδιος για να μας βοηθήσει σ' αυτήν την ψυχολογική ανάλυση, θα ήταν ο Αθανάσιος Διάκος! Βρίζω, το ξέρω, όμως ζητάω συγνώμη και συνεχίζω.
Κανείς δε μπορεί να απαντήσει σ' αυτά τα ερωτήματα! Μπορώ μόνο, να προσπαθήσω να φέρω τον εαυτό μου στη θέση του και να αναλογιστώ ποιά θα ήταν τα πρώτα πράγματα που θα περνούσαν από το μυαλό μου!

Αν, λοιπόν, με σούβλιζαν, τι θα σκεφτόμουν;
  1. Γιατί με σουβλίζετε ρε 'σεις;
  2. Πολύ ζέστη ρε παιδιά σήμερα, ε; Μου έχει φύγει η πέτσα!
  3. Μήπως έχω ιδρώσει;
  4. Είμαι πτώμα...
  5. Νιώθω κενός σήμερα!
  6. Γιατί ρε παιδιά μόνο 10€ το κιλό μου;
  7. Άραγε, δείχνω πιο αδύνατος πάνω στη σούβλα;
  8. Δώστε ρε παιδιά να φορέσω ένα ρουχαλάκι! Μη μας πουν και επιδειξίες!
  9. Πονάει ο κώλος μου! Λες να έχω συγκάψει
  10. Άραγε με την πρώτη φορά γίνεσαι gay;
  11. Μη μου πείτε ότι έχω άδικο που ζαλίζομαι!
  12. Σιγά ρε φίλε, μη γυρνάς τόσο γρήγορα τη σούβλα! Θες να πέσω;
  13. Το διπλανό αρνί, τι παραπάνω έχει και του πήρατε μηχανάκι; Του χρόνου θέλω κι εγώ! Το απαιτώ!
  14. Άραγε, θα περισσέψει τίποτα να φάω και εγώ;
  15. Ρε παιδιά, τι μυρίζει έτσι ωραία;
  16. Για μένα δεν έχει μπύρα;
  17. Ωραία περάσαμε και φέτος! Άντε και του χρόνου!
  18. Προσδοκώ ανάσταση νεκρών!

Φαντάζομαι ότι σ' αυτή τη λίστα, θα έχετε να προσθέσετε αρκετές γραμμές ακόμα, οπότε ανυπομονώ να διαβάσω τα σχόλια σας!
Όποια και αν είναι η ψυχολογία του, ένα είναι σίγουρο! Το αρνί δεν πετιέται ποτέ! Πάντα τρώγεται ολόκληρο! Και μη γλύφετε πολύ τα κοκαλάκια! Να βρει και τίποτα ο Πάρις!
Με σύνεση και αυτοσυγκράτηση, λοιπόν, ξεχυθείτε στις εξοχές και πιάστε τις σούβλες! Και το κρασί, με ρέγουλα!
Άντε, καλή Ανάσταση! Και του χρόνου να είμαστε καλά!
Χρόνια πολλά!

3 σχόλια...

  1. Ανώνυμος 26/4/08 22:58
    Συζητούν δύο αρνιά και ρωτάει το ένα το άλλο:
    - Πιστεύεις στη ζωή μετά το Πάσχα?
  2. marulaki 27/4/08 13:48
    Βγάζει καλούς αστακούς το Βενεράτο; Ελπίζω να είναι ντόπιοι!!!
  3. Κωνσταντίνος 27/4/08 16:28
    δεν ξέρω αν βγάζει καλούς αστακούς ή αν είναι ντόπιοι!
    οι φήμες λένε ότι τους ψήνουν και τους σερβίρουν πολύ καλά, ε Δημήτρη και Κώστα;

Σχολίασε!!!